Net zoals elke grote stad, biedt stad Brussel een kaart rijk aan voordelen voor de toeristen van onze mooie hoofdstad – de Brussels Card. Deze kaart biedt niet enkel toegang tot de meeste iconische musea van onze prachtige stad maar eveneens een breed scala aan kortingsbonnen die zowel in de smaak zal vallen van bier- en gastronomieliefhebbers.
Om de Brussels Card in de spotlight te zetten, heeft Visit.Brussels een beroep gedaan op de talenten van Hungry Minds. Het bureau volgt gedurende anderhalve minuut een backpacker, een jong koppel en een senior koppel die op stap zijn in de meeste onvermijdelijke plaatsen van Brussel.
De challenge van deze video? Er in slagen om de drie doelgroepen in een mum van tijd overtuigen dat Brussel inderdaad the place to be is voor hun opkomend citytrip en dat de Brussels Card een must-have is voor een geslaagde reis.
Credits:
Client: Visit.Brussels
Account: Stéphane Henry, Anaïs Van Der Heyden
Production: Augustin Fievet, Maximilien Charlier
Drone: Denis Closon
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]