Visit Wallonia, dat verantwoordelijk is voor de promotie van het toerisme in Wallonië, lanceert een zomercampagne in samenwerking met Hungry Minds.
De campagne is dé ideale gelegenheid om een sterke en unieke positionering te bevestigen: vergeleken met andere buitenlandse toeristische regio’s die dezelfde landschappen aanbieden, maar dan wel over enkele honderden kilometers uitgestrekt, heeft Wallonië één groot voordeel: alles ligt er binnen handbereik. Dat is althans de boodschap die Visit Wallonia wil verkondigen bij toeristen uit België en de buurlanden.
De campagne loopt via televisie, OOH en digitale uitlatingen, die ons letterlijk in een oogwenk van de ene ontdekking naar de andere moeten brengen. Er zit ook een winterversie in de pijplijn.
Credits
Client: Visit Wallonia
Agency: Hungry Minds
Client contacts: Sandrine Delcourt
Account Managers: Pauline Thonnart, Camille Deru
Creative Director: Damien Ronday
Creatives: Jérémy Paul, Geoffrey Hanot
Adaptation NL : Robbie Cap
DTP/Graphic Designer: Yves Compère, Fanny Ladam
Director: Xavier Lechanteur
Soundstudio: La Vita Studios Brussels
Photograph: Maxime Collin
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]