Hungry Minds en Visit Wallonia: van de ene ontdekking naar de andere

Visit Wallonia, dat verantwoordelijk is voor de promotie van het toerisme in Wallonië, lanceert een zomercampagne in samenwerking met Hungry Minds.
De campagne is dé ideale gelegenheid om een sterke en unieke positionering te bevestigen: vergeleken met andere buitenlandse toeristische regio’s die dezelfde landschappen aanbieden, maar dan wel over enkele honderden kilometers uitgestrekt, heeft Wallonië één groot voordeel: alles ligt er binnen handbereik. Dat is althans de boodschap die Visit Wallonia wil verkondigen bij toeristen uit België en de buurlanden.
De campagne loopt via televisie, OOH en digitale uitlatingen, die ons letterlijk in een oogwenk van de ene ontdekking naar de andere moeten brengen. Er zit ook een winterversie in de pijplijn.
Credits
Client: Visit Wallonia
Agency: Hungry Minds
Client contacts: Sandrine Delcourt
Account Managers: Pauline Thonnart, Camille Deru
Creative Director: Damien Ronday
Creatives: Jérémy Paul, Geoffrey Hanot
Adaptation NL : Robbie Cap
DTP/Graphic Designer: Yves Compère, Fanny Ladam
Director: Xavier Lechanteur
Soundstudio: La Vita Studios Brussels
Photograph: Maxime Collin
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]