Hungry Minds en Visit Wallonia: van de ene ontdekking naar de andere

Crea / News

Visit Wallonia, dat verantwoordelijk is voor de promotie van het toerisme in Wallonië, lanceert een zomercampagne in samenwerking met Hungry Minds.

De campagne is dé ideale gelegenheid om een sterke en unieke positionering te bevestigen: vergeleken met andere buitenlandse toeristische regio’s die dezelfde landschappen aanbieden, maar dan wel over enkele honderden kilometers uitgestrekt, heeft Wallonië één groot voordeel: alles ligt er binnen handbereik. Dat is althans de boodschap die Visit Wallonia wil verkondigen bij toeristen uit België en de buurlanden.

De campagne loopt via televisie, OOH en digitale uitlatingen, die ons letterlijk in een oogwenk van de ene ontdekking naar de andere moeten brengen. Er zit ook een winterversie in de pijplijn.

Credits

Client: Visit Wallonia 

Agency: Hungry Minds

Client contacts: Sandrine Delcourt 

Account Managers: Pauline Thonnart, Camille Deru 

Creative Director: Damien Ronday 

Creatives: Jérémy Paul, Geoffrey Hanot 

Adaptation NL : Robbie Cap 

DTP/Graphic Designer: Yves Compère, Fanny Ladam 

Director: Xavier Lechanteur 

Soundstudio: La Vita Studios Brussels 

Photograph: Maxime Collin