Hungry Minds en WBT willen je goesting doen krijgen

De tweede verblijven aan de kust zijn een hot topic. Wanneer mogen de naar jodium snakkende eigenaars van tweede verblijven aan de kust weer naar hun geliefkoosde optrekje? Wallonie Belgique Tourisme (WBT) gooit het over een andere boeg en wil de komende weken de nadruk leggen op al het fraais dat het zuiden van het land te bieden heeft. Na een pitch koos Wallonie Belgique Tourisme voor het creatieve bureau Hungry Minds om hen te ondersteunen bij het "post-Covid-19"-herstelplan en de herpositionering van het toerisme in Wallonië.
Er is binnenkort een grote campagne gepland om de Belgen aan te moedigen deze zomer het zuiden van het land te verkennen en te genieten van de vele toeristische attracties. Wordt dus vervolgd…
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]