De tweede verblijven aan de kust zijn een hot topic. Wanneer mogen de naar jodium snakkende eigenaars van tweede verblijven aan de kust weer naar hun geliefkoosde optrekje? Wallonie Belgique Tourisme (WBT) gooit het over een andere boeg en wil de komende weken de nadruk leggen op al het fraais dat het zuiden van het land te bieden heeft. Na een pitch koos Wallonie Belgique Tourisme voor het creatieve bureau Hungry Minds om hen te ondersteunen bij het "post-Covid-19"-herstelplan en de herpositionering van het toerisme in Wallonië.
Er is binnenkort een grote campagne gepland om de Belgen aan te moedigen deze zomer het zuiden van het land te verkennen en te genieten van de vele toeristische attracties. Wordt dus vervolgd…
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]