De tweede verblijven aan de kust zijn een hot topic. Wanneer mogen de naar jodium snakkende eigenaars van tweede verblijven aan de kust weer naar hun geliefkoosde optrekje? Wallonie Belgique Tourisme (WBT) gooit het over een andere boeg en wil de komende weken de nadruk leggen op al het fraais dat het zuiden van het land te bieden heeft. Na een pitch koos Wallonie Belgique Tourisme voor het creatieve bureau Hungry Minds om hen te ondersteunen bij het "post-Covid-19"-herstelplan en de herpositionering van het toerisme in Wallonië.
Er is binnenkort een grote campagne gepland om de Belgen aan te moedigen deze zomer het zuiden van het land te verkennen en te genieten van de vele toeristische attracties. Wordt dus vervolgd…
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]