Mozzeno, de Belgische fintech die sinds 2017 collaboratieve leningen aanbiedt, heeft Hungry Minds ingeschakeld om zijn positioneringsstrategie in een presentatiefilmpje te gieten. Mozzeno.com wil mensen op een nieuwe manier met geld laten omgaan, de zogenaamde ‘Positve money’-benadering. Via een uitsluitend digitale interface biedt de onderneming persoonlijke leningen die onrechtstreeks gefinancierd worden door particulieren en concrete en lokale projecten voor investeerders.
Het bureau kreeg de opdracht om de strategie van mozzeno.com vorm te geven in een duidelijk presentatiefilmpje. Daarnaast moest het de start-up helpen om aan bekendheid te winnen, vooral in het kader van het Kick Start-programma van Google. Hungry Minds gaf de strategie van het bedrijf op een creatieve manier vorm. Het bureau zorgde voor het concept, het script, de uitwerking en zelfs de muziek van het filmpje. Die muziek werd overigens afgestemd op de montage, het werk van de videoafdeling van Hungry Minds. En in het bijzonder van Augustin Fievet, de laatste aanwinst van het bureau, die zowel monteur als componist is.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]