Hungry Minds op wandel met Chimay

Crea / News

Groot nieuws in bierland: Chimay brengt een nieuw bier op de markt, Chimay 150. Het uitbrengen van een nieuw trappistenbier is altijd een gebeurtenis die heel wat verwachtingen wekt. Het agency Hungry Minds besloot daarom Chimay en bierliefhebbers op sociale netwerken warm te maken voor het nieuwe product. De teasing zette het natuurgebied van Chimay centraal. Het agency heeft ook een manier gevonden om een trendy, zinvolle en covid-vrije activatie te creëren!

Het idee is om Chimay-fans mee te nemen op een wandeling om dit nieuwe bier te ontdekken: een wandeling van 10 km in het hart van de prachtige bossen van Chimay, 10 km zoals de 10 graden van deze nieuwe Chimay Groen. De Chimay-fans worden menemen naar de bron, naar het hart van de streek, naar de poorten van de abdij, is de mooiste manier om het verhaal van de authenticiteit van Chimay te vertellen. 100 fans hadden het voorrecht om het eerder te proeven dan iedereen.

Het nieuwe trappistenbier Chimay 150 zelf wordt gepresenteerd in een video reveal. En natuurlijk in alle variaties op andere touchpoints.

Credits

Klant : Chimay

Giselda Mercuri

Agency : Hungry Minds

Account Manager : Camille Deru

Chief Creativity Officer : Damien Ronday

Creative Designer : Fanny Ladam

DOP : Augustin Fievet

Video Editor : Augustin Fievet

Photography : Olivier Bourgi