- 13/02/2020 17:00
De gemiddelde consument heeft een aandachtspanne van 7 seconden. Een goudvis 8! U vraagt zich af hoe u de aandacht van een doelpubliek nog vast kan houden?Hungry Minds organiseert in dat kader zijn evenement AD FOR A.D.D. (Advertising for Attention Deficit Disorder). Wanneer? Op donderdag 13 februari vanaf 17u. Staan op het menu? talks, muziek en networking.
Onder de aanwezigen: schrijver Paul Vacca (die een wekelijkse column heeft in Trends-Tendances waarin hij maatschappelijke en culturele evoluties ontcijfert die gelinkt zijn aan nieuwe technologieën), communicatieprofessional Fred Colantonio (hij zal het hebben over ‘de verloren consument’) en stand-up comedian en radiocolumniste Fanny Ruwet (RTBF, France Inter).
En dat is niet alles! 10 PUB-lezers kunnen binnenkort een zitje winnen op dit evenement. Stay tuned...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]