Hungry Minds zet eerste stappen met Cedral

Cedral, gespecialiseerd in gevel-, dak- en terrasbekleding (onderdeel van de ETEX-groep), heeft zijn communicatiebudget toevertrouwd aan het creatieve bureau Hungry Minds uit Namen.
De eerste opdracht van het agency bestond erin een TikTok-campagne te bedenken om de terrasbekleding van Cedral te promoten. De platen van vezelcement hebben volgens het merk een aangename textuur die niet alleen zacht aanvoelt aan de voeten maar ook uitglijden voorkomt. Daarom produceerde Hungry Minds een aantal ritmische TikTok-video's met blootvoetse dansers die opvallende danspasjes laten zien. "So smooth for your feet" luidt de boodschap van de campagne, die dus via een verrassend medium wordt uitgerold - tijdens een eerste testfase enkel voor de Duitse markt, maar binnenkort ook op de rest van het Europese territorium.
Client: ETEX Group
Agency: Hungry Minds
Client contacts: Paula Denis, Nathan Peeters
Creative Director: Jérémy Paul
Account Manager: Stéphane Henry
Video: Augustin Fievet
Video editing: Camille Lafontaine
Casting: Agence Rush
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]