Cedral, gespecialiseerd in gevel-, dak- en terrasbekleding (onderdeel van de ETEX-groep), heeft zijn communicatiebudget toevertrouwd aan het creatieve bureau Hungry Minds uit Namen.
De eerste opdracht van het agency bestond erin een TikTok-campagne te bedenken om de terrasbekleding van Cedral te promoten. De platen van vezelcement hebben volgens het merk een aangename textuur die niet alleen zacht aanvoelt aan de voeten maar ook uitglijden voorkomt. Daarom produceerde Hungry Minds een aantal ritmische TikTok-video's met blootvoetse dansers die opvallende danspasjes laten zien. "So smooth for your feet" luidt de boodschap van de campagne, die dus via een verrassend medium wordt uitgerold - tijdens een eerste testfase enkel voor de Duitse markt, maar binnenkort ook op de rest van het Europese territorium.
Client: ETEX Group
Agency: Hungry Minds
Client contacts: Paula Denis, Nathan Peeters
Creative Director: Jérémy Paul
Account Manager: Stéphane Henry
Video: Augustin Fievet
Video editing: Camille Lafontaine
Casting: Agence Rush
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]