Hungry Minds zet eerste stappen met Cedral

Crea / News

Cedral, gespecialiseerd in gevel-, dak- en terrasbekleding (onderdeel van de ETEX-groep), heeft zijn communicatiebudget toevertrouwd aan het creatieve bureau Hungry Minds uit Namen.

De eerste opdracht van het agency bestond erin een TikTok-campagne te bedenken om de terrasbekleding van Cedral te promoten. De platen van vezelcement hebben volgens het merk een aangename textuur die niet alleen zacht aanvoelt aan de voeten maar ook uitglijden voorkomt. Daarom produceerde Hungry Minds een aantal ritmische TikTok-video's met blootvoetse dansers die opvallende danspasjes laten zien. "So smooth for your feet" luidt de boodschap van de campagne, die dus via een verrassend medium wordt uitgerold - tijdens een eerste testfase enkel voor de Duitse markt, maar binnenkort ook op de rest van het Europese territorium.

Client: ETEX Group 

Agency: Hungry Minds

Client contacts: Paula Denis, Nathan Peeters 

Creative Director: Jérémy Paul 

Account Manager: Stéphane Henry 

Video: Augustin Fievet 

Video editing:  Camille Lafontaine

Casting: Agence Rush