Cedral, gespecialiseerd in gevel-, dak- en terrasbekleding (onderdeel van de ETEX-groep), heeft zijn communicatiebudget toevertrouwd aan het creatieve bureau Hungry Minds uit Namen.
De eerste opdracht van het agency bestond erin een TikTok-campagne te bedenken om de terrasbekleding van Cedral te promoten. De platen van vezelcement hebben volgens het merk een aangename textuur die niet alleen zacht aanvoelt aan de voeten maar ook uitglijden voorkomt. Daarom produceerde Hungry Minds een aantal ritmische TikTok-video's met blootvoetse dansers die opvallende danspasjes laten zien. "So smooth for your feet" luidt de boodschap van de campagne, die dus via een verrassend medium wordt uitgerold - tijdens een eerste testfase enkel voor de Duitse markt, maar binnenkort ook op de rest van het Europese territorium.
Client: ETEX Group
Agency: Hungry Minds
Client contacts: Paula Denis, Nathan Peeters
Creative Director: Jérémy Paul
Account Manager: Stéphane Henry
Video: Augustin Fievet
Video editing: Camille Lafontaine
Casting: Agence Rush
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]