Hungry Minds zet mozzeno.com in de kijker

Crea / News

Het Belgische platform voor collaboratieve leningen mozzeno.com is een jonge start-up die niet over dezelfde communicatiemiddelen beschikt als haar concurrenten. En denkt dus… creatief. Gaande van de vaststelling dat 455 bankkantoren tegen 2022 zullen sluiten en zo hun etalage leeg en triestig achterlaten, besliste mozzeno.com om deze goedkope zichtbaarheidskans te grijpen. En waarom ze niet gebruiken om de voorbijgangers te stimuleren om in de Positive Money Community toe te treden? Dezelfde etalages waar klanten het gewoon waren om relevante informatie te ontvangen over hun financiën worden dragers van positieve, interpellerende en ludieke communicatieboodschappen.

Vergeleken met een klassieke affichecampagne is deze tactiek creatiever en keer goedkoper voor de pionier start-up van collaboratieve leningen. Het agentschap werkte zoals gewoonlijk met Focus Advertising voor de adaptatie van de campagne in het Noorden van het land. mozzeno.com, Hungry Minds en Focus Advertising gaan door met de identificatie van de volgende etalages die deze campagne zullen ondersteunen.

Het platform mozzeno.com wilt met zijn model terugkeren naar de basis van het traditioneel wederzijds banksysteem waarin het spaargeld van de ene uitsluitend gebruikt wordt om de projecten van het andere te financieren, zonder complexe transformatie.