Het Belgische platform voor collaboratieve leningen mozzeno.com is een jonge start-up die niet over dezelfde communicatiemiddelen beschikt als haar concurrenten. En denkt dus… creatief. Gaande van de vaststelling dat 455 bankkantoren tegen 2022 zullen sluiten en zo hun etalage leeg en triestig achterlaten, besliste mozzeno.com om deze goedkope zichtbaarheidskans te grijpen. En waarom ze niet gebruiken om de voorbijgangers te stimuleren om in de Positive Money Community toe te treden? Dezelfde etalages waar klanten het gewoon waren om relevante informatie te ontvangen over hun financiën worden dragers van positieve, interpellerende en ludieke communicatieboodschappen.
Vergeleken met een klassieke affichecampagne is deze tactiek creatiever en keer goedkoper voor de pionier start-up van collaboratieve leningen. Het agentschap werkte zoals gewoonlijk met Focus Advertising voor de adaptatie van de campagne in het Noorden van het land. mozzeno.com, Hungry Minds en Focus Advertising gaan door met de identificatie van de volgende etalages die deze campagne zullen ondersteunen.
Het platform mozzeno.com wilt met zijn model terugkeren naar de basis van het traditioneel wederzijds banksysteem waarin het spaargeld van de ene uitsluitend gebruikt wordt om de projecten van het andere te financieren, zonder complexe transformatie.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]