Na zijn pitchwin lanceert Hungry Minds nu een eerste campagne voor de TEC. In samenwerking met de FBAA (Belgische Federatie van Bus- en Touringcarondernemers) lanceert het Waalse vervoersbedrijf een campagne om schoolchauffeurs aan te werven. Om geschikte en kwaliteitsvolle profielen aan te trekken, speelt de campagne in op de uitdagingen van TEC's missie, en dat in álle eerlijkheid. De campagne wordt uitgerold in video, digitaal en print.
Credits
Client: TEC + FBAA
Agence: Hungry Minds
Creative Chief Officer: Damien Ronday
Creative Director: Jeremy Paul, Geoffrey Hanot
Account: Adrien Bastin
Video Director: Xavier Lechanteur
Creative Designer: Célia Souralaysak
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]