Na het succes van de sociale mediaroutes voor Instagram, TikTok, LinkedIn, Snapchat en Strava breiden Toerisme Knokke-Heist en creative agency Hurae het aanbod verder uit met een Pinterest-route en een YouTube-route. Met de nieuwe wandel- en fietsroutes voor inwoners en bezoekers kan je de gemeente van een andere kant leren kennen. Je keert sowieso terug naar huis met heel wat foto’s en video’s voor je sociale media,… of je ouderwets fotoalbum. Samen met deze YouTubers werd een reeks vlogs gecreëerd. Zo leer je nog meer bij over de verschillende hotspots op de route:
- Loïc Van Impe - Televisiekok en foodlblogger, ‘Zot van koken’
- Angelo Dorny - Groenjournalist en schrijver, ‘De tuin van Angelo’
- Sarah Puttemans - Fashion en beauty vlogger
- Hannes Coudenys - Vlogger, ondernemer & creatief directeur van Smile Safari, Hurae en Ugly Belgian Houses
Hannes Coudenys, creatief directeur Hurae: “Knokke-Heist blijft ons verbazen. Bij iedere route die we voor de gemeente uittekenen, ontdekken we weer prachtige en inspirerende plekjes. En ja, met veel plezier heb ik zelf ook een vlog gemaakt.”
Pinterest is hét sociale medium om inspiratie op te doen en moodboards samen te stellen. Ben je op zoek naar een nieuw interieur, leuke uitstapjes of inspiratie voor gerechtjes of restaurants? Knokke-Heist heeft de antwoorden via de nieuwe Pinterest-route en bijhorende account. Zo vind je de weg in verschillende categorieën: architectuur, kunst, interieur, food, natuur en shopping.
Knokke-Heist creëerde voor iedere route ook een Spotify playlist met aangepaste muziek. Zo kan je ook op je eentje de routes intens beleven. Ontdek hier alle playlists:
- MyKH Strava-playlist
- MyKH Snapchat-playlist
- MyKH TikTok-playlist
- MyKH Instagram-playlist
- MyKH LinkedIn-playlist
- MyKH YouTube-playlist
- MyKH Pinterest-playlist
Praktisch
Alle routes zijn te vinden op de website en via de sociale media van Knokke-Heist, vanaf midden november naast Nederlands, ook in het Frans, Duits en Engels. Een papieren routeplan kan voor elk van de routes gratis afgehaald worden op het kantoor van Toerisme Knokke-Heist (Zeedijk 660) en in het Toerismekantoor van Heist (Pannenstraat 138). Deel je foto’s en video’s met #myKH en misschien worden ze dan ook wel gepubliceerd in het KH Magazine of op de sociale mediakanalen van Toerisme Knokke-Heist.
Credits
Client: Toerisme Knokke-Heist; Sophie Eeckeman, Liesbeth Hoornaert, Claus Brusselle
Agency: Hurae
Creative director: Hannes Coudenys, Vincent Schroeven
Client & Sales director: Sam Sisk
Producer: Helena Schotte
Creative studio: Matti Meurisse, Vincent Schroeven
PR support: Hurae, Helena Schotte
Video’s: Hurae ism Loïc Van Impe, Angelo Dorny, Hannes Coudenys, Sarah Puttemans
Design: Skinn Branding Agency
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]