Hurae opnieuw op weg voor Toerisme Knokke-Heist

Crea / News

Na het succes van de sociale mediaroutes voor Instagram, TikTok, LinkedIn, Snapchat en Strava breiden Toerisme Knokke-Heist en creative agency Hurae het aanbod verder uit met een Pinterest-route en een YouTube-route. Met de nieuwe wandel- en fietsroutes voor inwoners en bezoekers kan je de gemeente van een andere kant leren kennen. Je keert sowieso terug naar huis met heel wat foto’s en video’s voor je sociale media,… of je ouderwets fotoalbum. Samen met deze YouTubers werd een reeks vlogs gecreëerd. Zo leer je nog meer bij over de verschillende hotspots op de route:

  • Loïc Van Impe - Televisiekok en foodlblogger, ‘Zot van koken’
  • Angelo Dorny - Groenjournalist en schrijver, ‘De tuin van Angelo’
  • Sarah Puttemans - Fashion en beauty vlogger
  • Hannes Coudenys - Vlogger, ondernemer & creatief directeur van Smile Safari, Hurae en Ugly Belgian Houses

Hannes Coudenys, creatief directeur Hurae: “Knokke-Heist blijft ons verbazen. Bij iedere route die we voor de gemeente uittekenen, ontdekken we weer prachtige en inspirerende plekjes. En ja, met veel plezier heb ik zelf ook een vlog gemaakt.”

Pinterest is hét sociale medium om inspiratie op te doen en moodboards samen te stellen. Ben je op zoek naar een nieuw interieur, leuke uitstapjes of inspiratie voor gerechtjes of restaurants? Knokke-Heist heeft de antwoorden via de nieuwe Pinterest-route en bijhorende account. Zo vind je de weg in verschillende categorieën: architectuur, kunst, interieur, food, natuur en shopping.

Knokke-Heist creëerde voor iedere route ook een Spotify playlist met aangepaste muziek. Zo kan je ook op je eentje de routes intens beleven. Ontdek hier alle playlists:

Praktisch

Alle routes zijn te vinden op de website en via de sociale media van Knokke-Heist, vanaf midden november naast Nederlands, ook in het Frans, Duits en Engels. Een papieren routeplan kan voor elk van de routes gratis afgehaald worden op het kantoor van Toerisme Knokke-Heist (Zeedijk 660) en in het Toerismekantoor van Heist (Pannenstraat 138). Deel je foto’s en video’s met #myKH en misschien worden ze dan ook wel gepubliceerd in het KH Magazine of op de sociale mediakanalen van Toerisme Knokke-Heist.

Credits

Client: Toerisme Knokke-Heist; Sophie Eeckeman, Liesbeth Hoornaert, Claus Brusselle

Agency: Hurae

Creative director: Hannes Coudenys, Vincent Schroeven

Client & Sales director: Sam Sisk

Producer: Helena Schotte

Creative studio: Matti Meurisse, Vincent Schroeven

PR support: Hurae, Helena Schotte

Video’s: Hurae ism Loïc Van Impe, Angelo Dorny, Hannes Coudenys, Sarah Puttemans

Design: Skinn Branding Agency