Hurae voor Schroeven en Coudenys

huraedef1

Communication / News

huraedef1Met Hurae bieden digital natives Vincent Schroeven en Hannes Coudenys custom made creatieve oplossingen voor merken en artiesten, met een sterke digital & sociale media-inslag. Ze specialiseren zich in 360° campagnes, Facebook advertising, videocontent, sociale mediacampagnes tot zelfs Snapchatcontent, GIFs en memes. "Onze passie en ervaring in online storytelling zorgt ervoor dat we perfect kunnen bepalen welke content past bij welke doelgroep," legt Schroeven uit. "We zijn ervan overtuigd dat we hierin het verschil kunnen maken."

Hannes Coudenys en Vincent Schroeven zijn geen onbekenden in de digitale en sociale media-wereld. Coudenys kennen we van concepten als Uglybelgianhouses, Like My Ride en Snapcity. Schroeven heeft een achtergrond in televisie en reclame. Beiden leerden ze de kneepjes van het vak bij VTM, mortierbrigade, Pukkelpop en VRT. Het duo werkt al langer samen en is nu klaar voor de volgende stap. Hierbij worden ze ondersteund door de nieuwste tak van Caviar Group, Caviar Lab. "Vincent en ik speelden al langer met het idee om zelf iets op te richten, maar door een overvolle agenda kwamen die plannen steeds in het gedrang," zegt Coudenys. 'Toen we plots een telefoontje van Caviar kregen met het voorstel konden we die kans niet laten liggen! Met Hurae willen we de uitvoering van onze concepten ook mee gaan sturen, waar we tot voor kort eerder consultancy deden. Vaak merkten we dat er tussen ons idee en de effectieve uitwerking nog een wereld van verschil zat, die we nu willen wegwerken."