Hyundai en FamousGrey maken statement met salonconditiescampagne
Het is weer die tijd van het jaar voor de saloncondities en ook Hyundai heeft voordelen in petto. Voor hun nieuwste campagne zochten ze een koepelconcept dat kan dienen tijdens deze periode, maar dat ook voor de rest van het jaar van toepassing kan zijn op toekomstige campagnes. Hiervoor vertrouwden ze opnieuw op FamousGrey, die het koepelconcept “Bij Hyundai zijn we voor. Voor op onze tijd, zodat jij dat ook kan zijn” bedachten.
Hyundai vindt dat het met zijn technologische voorsprong een sterke troefkaart in handen heeft om dit statement te maken. Denk maar aan de volledig vernieuwde KONA, het IONIQ EV-gamma enzovoort: allemaal modellen waarin die technologische voorsprong een vanzelfsprekend ingrediënt is. Met de salonconditiescampagne zetten Hyundai en FamousGrey ‘technologie’ nu ook om in mensentaal, en dit koepelconcept zullen ze ook gebruiken voor nieuwe productlanceringen en merkcampagnes in 2024.
De saloncondities-campagne loopt tot februari nog met verlengde condities. FamousGrey zette de campagne in met radiospots, printadvertenties, online en social video’s en online displays.
Credits
Client: Hyundai
Client contacts: Isabelle Michiels, Ellen Van den Eynde, Gert Vanhoegaerden, Margit Vervecken
Agency: FamousGrey
Excecutive CD: Peter Ampe
Creative Team: Toon Leysen, Jef Leysen
Copywriter: Jef Leysen, Antoine Wellens
Account Director: Marko Van Dyck
Account Manager: Marie Van Den Einde
Digital Account Manager: Ellen Vanderstraeten
Performance Marketeer: Jonas Sprengers
Head of Production FamousGrey: Myriam Maes
Agency Post-Producer: Marie Libouton
Sound production: Mathieu Savenay for FamousGrey Productions
Post-production video: Gilles Desplanque
PR: Famous Relations