Hyundai speelt tennis met Kim Clijsters

Olivier Sermeus, managing director van Hyundai Belgium, vindt die rol vanzelfsprekend: “We beseffen bij Hyundai heel goed dat een steuntje in de rug vaak het verschil maakt. De professionele omkadering die de Kim Clijsters Academy biedt aan talenten, vergt nu eenmaal veel energie en middelen. Vanuit Hyundai willen we graag gemotiveerde jonge spelers steunen om toch hun talent ten volle te kunnen ontwikkelen.”
De samenwerking met de Kim Clijsters Academy past perfect in deze filosofie. Via zowel logistieke steun in de vorm van meerdere wagens die ter beschikking worden gesteld, als een zuivere financiële bijdrage, zal Hyundai dit mooie project mee ondersteunen. Overigens zal Hyundai geen geld geven aan de spelers zelf, maar zal de Academy autonoom beslissen hoe de middelen best aangewend worden om talent te ondersteunen. Samen met haar vroegere coach Carl Maes, die directeur is van de Academy, is Kim Clijsters de drijvende kracht achter de talentenschool. Over de rol van de tennisclub in Bree en de daaraan verbonden Academy is Kim duidelijk: “Het allerbelangrijkste is dat jongeren hier kunnen tennissen, ongeacht hun sociale en financiële achtergrond. We willen iedereen, ook opkomend talent, zo veel mogelijk plezier laten beleven aan tennis. Mits een goede en intensieve begeleiding groei je als speler dan automatisch. De steun van Hyundai in dit project is dan ook zeer belangrijk.”
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]