IAB MIXX Awards 2015 uit de startblokken

mixx awards open

Communication / News

 
mixx awards open
De IAB MIXX Awards 2015 bekronen de beste digitale creaties in 14 verschillende categorieën. Vier aparte jury’s krijgen de taak om de winnaars te bepalen in die 14 categorieën. De vier jury’s (Digital Campaigns', 'Creative Development', 'Social' en 'Digital Design') beoordelen de campagnes om er de beste Belgische digitale pareltjes uit te halen. De juryvoorzitters (Seb De Roover – Head of Digital – Publicis Brussels, Digital Campaigns; Frédéric Martins – Head of Channel Evolution – ING Belgium, Creative Developpement; Mathias Beke - Managing Director – Arena Media, Social en Caspar van Rhijn – Directeur Digitale Nieuwsmedia - Mediahuis, Digital Design) zullen tevens de 'Special Jury Awards' toekennen, waaronder de ‘Innovation Award’ en de ‘Most Promising Agency Of The Year’ Award. Ook het publiek zal zijn zeg hebben bij de verkiezing van het 'Agency of the Year’ en bij de 'Advertiser of the Year’.
Net zoals vorig jaar zullen de IAB MIXX Awards twee persoonlijkheden naar voren schuiven. De digital planners zullen de 'Digital Sales Guy/Girl of the Year' verkiezen en de digital sales guys/girls verkiezen de 'Digital Planner of the Year'. De IAB MIXX Awards website is nu open, inschrijven kan tot 23 september. Voor de prijsuitreiking en het diner op 15 oktober in Tour & Taxis te Brussel – meteen volgend op Digital First – worden 500 media- en marketingspecialisten verwacht. De IAB MIXX Awards worden georganiseerd door Interactive Advertising Bureau Belgium (IAB Belgium) en Best of Publishing.
iab belgium