IBA heeft Oncia Community opgericht. Dat is een stichting die ernaar streeft ondersteuning te bieden aan mensen die kanker hebben door hen tijdens hun hele traject uitgebreide, mensgerichte zorg aan te bieden, als aanvulling op de conventionele medische behandelingen. Voor de naam, het logo, de volledige grafische kant en de brand guidelines schakelde IBA The Crew in.
De Oncia Community (waarin het woord ‘oncologie’ zit vervat) heeft tot doel een internationaal, patiëntgericht ecosysteem te ontwikkelen. Het logo toont twee geometrische vormen die twee gezichten voorstellen. Die kruisrepresentatie is zowel geometrisch als abstract, waardoor er een evenwicht ontstaat tussen het professionele en het menselijke.
"Het humaniseren van de gezondheidszorg is cruciaal in de strijd tegen kanker. Door de krachten van IBA te bundelen met de medische en industriële gemeenschap eromheem, streeft IBA ernaar de levens van patiënten en hun families te verbeteren," klinkt het bij IBA.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]