IBA heeft Oncia Community opgericht. Dat is een stichting die ernaar streeft ondersteuning te bieden aan mensen die kanker hebben door hen tijdens hun hele traject uitgebreide, mensgerichte zorg aan te bieden, als aanvulling op de conventionele medische behandelingen. Voor de naam, het logo, de volledige grafische kant en de brand guidelines schakelde IBA The Crew in.
De Oncia Community (waarin het woord ‘oncologie’ zit vervat) heeft tot doel een internationaal, patiëntgericht ecosysteem te ontwikkelen. Het logo toont twee geometrische vormen die twee gezichten voorstellen. Die kruisrepresentatie is zowel geometrisch als abstract, waardoor er een evenwicht ontstaat tussen het professionele en het menselijke.
"Het humaniseren van de gezondheidszorg is cruciaal in de strijd tegen kanker. Door de krachten van IBA te bundelen met de medische en industriële gemeenschap eromheem, streeft IBA ernaar de levens van patiënten en hun families te verbeteren," klinkt het bij IBA.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]