iBanFirst versterkt marketingteam

Het online platform iBanFirst, dat bedrijven de mogelijkheid biedt om in 25 valuta betalingen en transfers uit te voeren, heeft haar marketingteam aanzienlijk versterkt. Pieter De Maersschalck is iBanFirst’s nieuwe marketingmanager, Myriam Dakkouni is de nieuwe marketing- en eventverantwoordelijke. De uitbreiding van het iBanFirst team was noodzakelijk door de groei van het bedrijf met 50% in 2018 en om de groeiverwachting in de komende jaren te helpen verwezenlijken. De nieuwe aanwervingen werden onder meer mogelijk gemaakt door de recente kapitaalverhoging van €15 miljoen.
Pieter De Maersschalck is als nieuwe marketingmanager verantwoordelijk voor het formuleren en implementeren van iBanFirst’s marketingstrategie voor België en moet zorgen voor een continue instroom van ‘marketing qualified leads’ voor de salesploeg. Voor hij aan de slag ging bij iBanFirst, werkte hij onder meer als business development manager voor de Nationale Loterij en marketingmanager bij Napoleon Games NV.
Myriam Dakkouni’s voornaamste taak als iBanFirst’s nieuwe marketing en event verantwoordelijke voor Frankrijk en België is vooral het aantrekken van nieuwe klanten via evenementen. Voordien werkte ze voor onder meer Western Union en Attijariwafa bank.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]