Het online platform iBanFirst, dat bedrijven de mogelijkheid biedt om in 25 valuta betalingen en transfers uit te voeren, heeft haar marketingteam aanzienlijk versterkt. Pieter De Maersschalck is iBanFirst’s nieuwe marketingmanager, Myriam Dakkouni is de nieuwe marketing- en eventverantwoordelijke. De uitbreiding van het iBanFirst team was noodzakelijk door de groei van het bedrijf met 50% in 2018 en om de groeiverwachting in de komende jaren te helpen verwezenlijken. De nieuwe aanwervingen werden onder meer mogelijk gemaakt door de recente kapitaalverhoging van €15 miljoen.
Pieter De Maersschalck is als nieuwe marketingmanager verantwoordelijk voor het formuleren en implementeren van iBanFirst’s marketingstrategie voor België en moet zorgen voor een continue instroom van ‘marketing qualified leads’ voor de salesploeg. Voor hij aan de slag ging bij iBanFirst, werkte hij onder meer als business development manager voor de Nationale Loterij en marketingmanager bij Napoleon Games NV.
Myriam Dakkouni’s voornaamste taak als iBanFirst’s nieuwe marketing en event verantwoordelijke voor Frankrijk en België is vooral het aantrekken van nieuwe klanten via evenementen. Voordien werkte ze voor onder meer Western Union en Attijariwafa bank.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]