IBM benoemt Bob Lord tot chief digital officer. Bob Lord werd bekend als president van AOL en CEO van Razorfish. Als chief digital officer van IBM gaat hij over de digitale activiteiten, het platform en de digitale sales & marketing van de onderneming. Hij gaat er aan de slag na een periode van twee jaar aan de top van AOL. Daar was hij kandidaat om CEO te worden - maar hij verliet de onderneming toen die werd overgenomen door Verizon. Bij AOL tekende hij voor een rist succesvolle overnames in de sector van de reclametechnologie.
IBM wil zijn inspanningen op het vlak van digitale marketing opvoeren. De kennis en ervaring van Bob Lord zal de onderneming daarbij uitstekend van pas komen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]