IBM benoemt Bob Lord tot chief digital officer. Bob Lord werd bekend als president van AOL en CEO van Razorfish. Als chief digital officer van IBM gaat hij over de digitale activiteiten, het platform en de digitale sales & marketing van de onderneming. Hij gaat er aan de slag na een periode van twee jaar aan de top van AOL. Daar was hij kandidaat om CEO te worden - maar hij verliet de onderneming toen die werd overgenomen door Verizon. Bij AOL tekende hij voor een rist succesvolle overnames in de sector van de reclametechnologie.
IBM wil zijn inspanningen op het vlak van digitale marketing opvoeren. De kennis en ervaring van Bob Lord zal de onderneming daarbij uitstekend van pas komen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]