Ideale context voor zomercampagne?

Communication / News

Sanoma_Libelgie_IMU_300x250_NLLibelgië/Femmes en Vacances, dat is genieten in en van eigen land, met vrienden en familie nieuwe plekken ontdekken, samen vakantie zalig thuis beleven. Libelle en Femmes d’Aujourd’hui halen deze zomer het beste uit eigen vakantieland. Kortom, een sterke zomercontext op Libelle.be, Femmesdaujourdhui.be en hun Facebook- en Instagram-pagina’s – ideaal voor zomercampagnes
Zomercampagnes, dat houdt zomerse thema’s in: van culinair genieten, spelletjes met kinderen tot zomerdecoratie. Femmes d’Aujourd’hui en Libelle zijn sterke vrouwenmerken met de focus op gezellig samenzijn en ontdekken. Deze zomer staat heerlijk genieten in eigen land centraal, op verschillende vlakken:

  • Erop uit: daguitstapjes en vakantie in eigen land
  • Culinair genieten met heerlijke zomerse inspiratie en gerechten
  • Thuis genieten in de tuin en op het terras
  • Kids entertainen: spelletjes, kamperen,…

Deze thema’s komen crossmediaal aan bod: verwacht je aan sterke artikels, video’s en updates online en op de social media van Libelle en Femmes d’Aujourd’hui, die doorgetrokken worden naar het magazine. De redactie neemt zelfs even z’n intrek in het het Libelgië Zomerhuis om van daaruit tal van inspirerende content te delen.
Als adverteerder kan je op een creatieve manier inhaken op Libelgië / Femmes en Vacances. Content Advertising verwerkt jouw merk en boodschap in sterke native content en dit crossmediaal: in print, online, social media of evenementieel. Interesse? Contacteer nu advertising.be@sanoma.com – 015 67 80 22
_______________________________
Sponsored by Libelle/Femmes d’Aujourd'hui