Idee Fiks fikst helden voor Ketnet

'Tsjik tsjak vollenbak!': de oneliner loog er niet om. Op zondag 3 april zakten meer dan 12.000 fans naar het Openluchtmuseum van Bokrijk af voor de tweede editie van de Heldendag van Ketnet. Idee Fiks organiseerde het evenement en bedacht voor elke held een activiteit waar de kinderen zich van hun heldhaftigste kant konden laten zien met als doel… vuil worden, héél vuil.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]