Iedereen bedankt BOB

Crea / News

BOB zomer 2016Na pitchwinst tegen Happiness en Real Cinderella stelde RCA Group dit weekend de nieuwste BOB-zomercampagne voor.

BOB drinkt nog steeds geen druppel als hij rijdt. En nu gaan we hem hiervoor bedanken. Elk initiatief (nationaal en regionaal ) dat rijden onder invloed van alcohol vermindert, verdient een welgemeende dankjewel, onder andere via de BOB-awards. De zomerthema’s van de BOB-campagne zijn (hoe kan het ook anders) het EK en de barbecues/tuinfeesten. Speciaal voor het EK komt er een unieke oplage van de felbegeerde BOB-sleutelhanger in de Belgische driekleur. Een collector’s item.

BOB zomer 2016RCA Group stond in voor de volledige campagne uit, van affichage over activaties tot en met de bussen van De Lijn en MIVB, en ontwikkelde het #ikBOB-platform (www.ikbob.be). Daarop kan je je registreren als échte BOB en je je engagement delen met de wereld. Ook verenigingen en steden kunnen zich registreren. Alle geregistreerde BOB's zullen regelmatig positief gesteund worden met nieuws, acties en tips. RCA Group zal ook het volledige community management op zich nemen. De grote lokale inbreng van steden en gemeentes wordt mogelijk gemaakt aan de hand van posters en communicatiemateriaal, die volledig personaliseerbaar zijn. Ook als België geen Europees kampioen zou worden, dan hebben we deze zomer toch alvast een kampioen achter het stuur.

Credits

Communicatieadviseurs: Mireille Vanderhallen / Leen Fourrier / Stephanie Romano

Creatieve directie: Tom Van den Bergh / Bart Klerckx

Creatie: Karolien Schroeyen / Bruno Hansen / Ken Houben / Inne Quetin

Online creatie: Marleen Thoelen / Mattia Norcini / Igor Foerier

Social Media: Ben Roggen / Daphne Agten / Aurore Sabbe / Elke Vanbrusselt

PR: Karen Sleurs / Inge Hermans