Iedereen een frisse adem dankzij Serviceplan

Een slechte adem kan nare gevolgen hebben. Je lief dumpt je, je grijpt nogmaals naast de job van je leven… Daarom bedacht Serviceplan een verfrissende activatie voor Frisk die uitgerold werd in Brussel, Antwerpen en Gent. Een interactieve abribus, genaamd The Brutally Honest Breath Meter, nodigde voorbijgangers uit voor een ludieke ademtest. Een geïntegreerde sensor mat hoe erg het gesteld was met hun adem. Het verdict werd vrij onsubtiel verwoord. “Your breath smells so nasty your ass feels offended”, bijvoorbeeld.
Maar geen nood, want naargelang de intensiteit van de nare geurtjes (er waren vier niveaus) verdeelde de abribus gratis ‘Frisk 2 Hours Clean Breath’ muntjes. Een echte life saver dus! Het digitale luik bouwt hier op voort met een nieuwe microwebsite. Op www.properetweet.be worden ‘vuile tweets’ verzameld: tweets die scheldwoorden bevatten. De verzender van een ‘vuile tweet’ ontvangt via Twitter een propere versie van zijn vuilgebekte uitlatingen, inclusief een link naar de Frisk-microwebsite waar hij de ‘cleane’ versie kan bekijken, aanpassen en retweeten. Want ook op Twitter wil Frisk mensen een propere mond bezorgen.
Filmpjes zijn dan weer te bewonderen op de Facebookpagina van Frisk.
Credits
Client: Frisk
Agency: Serviceplan
ECD: Sam De Win
Creative team: Nicholas Sterckx & Jan Leenders, Wouter Huyghe & Patrick Vermeylen
Design: Sébastien Bontemps, Denise Hermo
Digital: Plan.net
Account team: Félice Vandenabeele, Pierre-Antoine Van Wijmeersch
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]