Iedereen gezond!

In België is er gevochten voor vrijheid. Vandaag vindt iedereen het doodnormaal dat we trouwen met de persoon die we zelf kiezen, dat we stemrecht hebben, dat we ons verkiesbaar kunnen stellen, dat we vrij onze mening mogen uiten.
Vandaag lanceert Solidaris een nieuw recht: toegang tot de gezondheidszorg. Daarom creëerde BBDO een nieuwe campagne: een geënsceneerd gemengd huwelijk waarbij al die verworven rechten samenvloeien. Een krachtige manier om te tonen hoe onze huidige Belgische maatschappij in elkaar zit en hoe ze geëvolueerd is. Solidaris is meer dan een ziekenfonds en voelt zich als partner nauw betrokken bij het leven van alle Belgen. Bij hun waarden en uitdagingen. Elke dag opnieuw.
Credits
Client : Solidaris
Contact : Bertrand Gascard, Martin Wauthy
Agency : BBDO
CD : Arnaud Pitz, Sebastien De Valck, Jan Dejonghe
Creative team : Vincent De Roose & Cristina Gesulfo
Account team : Anne Lepage, Fons Van Dyck, Nico Croes, Pieter-Jan Schouppe
TV producer : Patricia Van De Kerckhove
Production company : Caviar
Director : Brecht Van Hoenacker
DOP : Maximiliaan Dierickx
Producer : Geert De Wachter
Sound : Sonicville
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]