In België is er gevochten voor vrijheid. Vandaag vindt iedereen het doodnormaal dat we trouwen met de persoon die we zelf kiezen, dat we stemrecht hebben, dat we ons verkiesbaar kunnen stellen, dat we vrij onze mening mogen uiten.
Vandaag lanceert Solidaris een nieuw recht: toegang tot de gezondheidszorg. Daarom creëerde BBDO een nieuwe campagne: een geënsceneerd gemengd huwelijk waarbij al die verworven rechten samenvloeien. Een krachtige manier om te tonen hoe onze huidige Belgische maatschappij in elkaar zit en hoe ze geëvolueerd is. Solidaris is meer dan een ziekenfonds en voelt zich als partner nauw betrokken bij het leven van alle Belgen. Bij hun waarden en uitdagingen. Elke dag opnieuw.
Credits
Client : Solidaris
Contact : Bertrand Gascard, Martin Wauthy
Agency : BBDO
CD : Arnaud Pitz, Sebastien De Valck, Jan Dejonghe
Creative team : Vincent De Roose & Cristina Gesulfo
Account team : Anne Lepage, Fons Van Dyck, Nico Croes, Pieter-Jan Schouppe
TV producer : Patricia Van De Kerckhove
Production company : Caviar
Director : Brecht Van Hoenacker
DOP : Maximiliaan Dierickx
Producer : Geert De Wachter
Sound : Sonicville
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]