In België is er gevochten voor vrijheid. Vandaag vindt iedereen het doodnormaal dat we trouwen met de persoon die we zelf kiezen, dat we stemrecht hebben, dat we ons verkiesbaar kunnen stellen, dat we vrij onze mening mogen uiten.
Vandaag lanceert Solidaris een nieuw recht: toegang tot de gezondheidszorg. Daarom creëerde BBDO een nieuwe campagne: een geënsceneerd gemengd huwelijk waarbij al die verworven rechten samenvloeien. Een krachtige manier om te tonen hoe onze huidige Belgische maatschappij in elkaar zit en hoe ze geëvolueerd is. Solidaris is meer dan een ziekenfonds en voelt zich als partner nauw betrokken bij het leven van alle Belgen. Bij hun waarden en uitdagingen. Elke dag opnieuw.
Credits
Client : Solidaris
Contact : Bertrand Gascard, Martin Wauthy
Agency : BBDO
CD : Arnaud Pitz, Sebastien De Valck, Jan Dejonghe
Creative team : Vincent De Roose & Cristina Gesulfo
Account team : Anne Lepage, Fons Van Dyck, Nico Croes, Pieter-Jan Schouppe
TV producer : Patricia Van De Kerckhove
Production company : Caviar
Director : Brecht Van Hoenacker
DOP : Maximiliaan Dierickx
Producer : Geert De Wachter
Sound : Sonicville
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]