Iedereen leest

Stichting Lezen Vlaanderen verandert haar naam naar Iedereen Leest. Dat kondigde Vlaams minister van Cultuur Sven Gatz aan bij de officiële opening van de Boekenbeurs in Antwerpen op vrijdag 30 oktober. Met deze naamsverandering wil de leesbevorderingsorganisatie haar toekomstige opdracht kracht bijzetten: méér mensen goesting doen krijgen in lezen. ‘Meer leesplezier, meer lezers!’, zo luidt de missie van Iedereen Leest. Directeur Sylvie Dhaene: "Met de naam Iedereen Leest willen we het dynamische, enthousiasmerende en uitdagende karakter van onze opdracht beklemtonen. De nieuwe naam sluit ook aan bij onze missie: iedereen, van jong tot oud, aan het lezen krijgen én houden. Zo vroeg mogelijk en zo lang mogelijk. Want wie graag leest, leest meer. En wie meer leest, leest beter."
Met de keuze voor Iedereen Leest neemt Stichting Lezen de naam aan van een van haar bekende projecten. Iedereen Leest is een campagne en een site waarop lezers elkaar leestips geven. De eraan gekoppelde Facebookgroep 'www.iedereenleest.be – wat lees jij?' is met haar bijna 12.000 leden bijzonder actief. Onder de noemer ‘Lezers tippen lezers’ blijft de vertrouwde boekensite - waarop duizenden leestips te vinden zijn - actief. De nieuwe huisstijl en het nieuwe logo zijn het werk van ontwerper Kris Demey.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]