Iglo en Publicis weten wat u eet vanavond

Budgets / News

Door op een snelle manier antwoord te bieden op deze dagelijkse terugkomende vraag, wilt Iglo ons alle kansen bieden om ons te concentreren op wat écht belangrijk is. Alle reguliere campagnes werden on hold gezet en vervangen door deze inspirerende boodschap. En het zijn niet alleen woorden maar ook daden. Om samen de crisis het hoofd te bieden schenkt Iglo bovendien 100.000 euro aan Belgische ziekenhuizen om het coronavirus te bestrijden. De mediastrategie en aankoop is in handen van Publicis Groupe en zal bestaan uit een TV-campagne en digitale ondersteuning via oa bumpers en video’s op Youtube en life hacks op Facebook en Instagram. Charlotte Vermeulen, client lead bij Publicis Groupe : “Het is een plezier samen te werken met een klant die snel handelt in tijden van crisis. Iglo beseft dat het cruciaal is de dialoog open te houden met haar consumenten, vooral in moeilijkere tijden.

Romy Tourne, marketingmanager Iglo: “Enerzijds werkt iedereenhard om de productielijnen te laten draaien en de toelevering te garanderen zodat we samen met onze retailers er voor zorgen dat iedereen zijn vriezer gevuld krijgt. Anderzijds willen we mensen inspireren met ideeën om te koken en de verveling tegen te gaan."  En Sascha Van der Borght, client officer bij Publicis Groupe, besluit: “Iglo wilt met deze aangepaste communicatie top of mind blijven bij de light buyers van hun product assortiment. Een slim evenwicht tussen offline én online media zijn omwille van bereik en impact in dit opzicht de juiste keuze.