Volgens recent onderzoek worden we slimmer van ijsjes eten. Research van The Economist, gebaseerd op het PISA (Programme for International Student Assessment) onderzoek van de OESO, wees uit dat er een sterk verband kan aangetoond worden tussen ijsconsumptie en leescapaciteiten. Zo zou het geen toeval zijn dat Australië – met een ijsconsumptie van 13 liter per jaar per inwoner – ook de meest leesvaardige kinderen heeft.
Omdat je van ijsjes eten dus “happy” wordt, mocht Ola - een merk van Unilever - de International Day of Happiness natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Dit initiatief van de Verenigde Naties werd opgestart in 2013. Elk jaar wordt op 20 maart over de hele wereld opgeroepen om actief bij te dragen aan het creëren van een gelukkiger wereld.
Daarom trekt de Ola ijsjeskar maandag 20 maart naar de kinderafdelingen van verschillende Belgische ziekenhuizen. In onder meer Aalst, Asse en Bergen kunnen de kinderen genieten van een portie instant happiness.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]