IJsjes eten maakt slim én gelukkig

Volgens recent onderzoek worden we slimmer van ijsjes eten. Research van The Economist, gebaseerd op het PISA (Programme for International Student Assessment) onderzoek van de OESO, wees uit dat er een sterk verband kan aangetoond worden tussen ijsconsumptie en leescapaciteiten. Zo zou het geen toeval zijn dat Australië – met een ijsconsumptie van 13 liter per jaar per inwoner – ook de meest leesvaardige kinderen heeft.
Omdat je van ijsjes eten dus “happy” wordt, mocht Ola - een merk van Unilever - de International Day of Happiness natuurlijk niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Dit initiatief van de Verenigde Naties werd opgestart in 2013. Elk jaar wordt op 20 maart over de hele wereld opgeroepen om actief bij te dragen aan het creëren van een gelukkiger wereld.
Daarom trekt de Ola ijsjeskar maandag 20 maart naar de kinderafdelingen van verschillende Belgische ziekenhuizen. In onder meer Aalst, Asse en Bergen kunnen de kinderen genieten van een portie instant happiness.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


