Ik sta boven het etiket
De uitdaging van alle merken vandaag de dag ligt erin om de consument dichter te benaderen. Daarom kiezen ze voor een “customer centric”-aanpak waarbij de klant belangrijker wordt dan het product en zelfs de plaats van het product inneemt. Om de klant te bewijzen dat hij belangrijk gevonden wordt, nemen verschillende merken een strategie onder de arm die in het verleden al vaak succesvol gebleken is – het personaliseren van de massa – en staan ze hun etiket af aan het publiek. Merken als Coca-Cola, Nutella, Heinz of M&M’s, die zowel financieel als symbolisch sterk staan, zijn er zo in geslaagd om de klant ten dienste te stellen van hun communicatie.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]