Ikea en Initiative hebben interactieve Kerst-Spott


Ter gelegenheid van de eindejaarsfeesten – hét 'Being Together'-moment bij uitstek –, lanceerde Ikea zijn eerste kerstspot, waarbij een stap verder gegaan wordt door interactief uit de hoek te komen. Tegelijk vereenvoudigt Ikea ook nog meer de toegang tot zijn producten dankzij Spott, een applicatie die het mogelijk maakt om producten in tv-programma’s automatisch te herkennen en kijkers toelaat om ze aan een voorkeurslijst toe te voegen of ze onmiddellijk te kopen. Initiative, onderdeel van IPG Mediabrands, werkte mee aan de ontwikkeling van de door DDB Brussels kerstspot - waarover we al eerder schreven.
Een ervaring die je kan ontdekken van 26 november tot 11 december op vtm, Q2, Vitaya, RTLtvi, Club RTL en Plug RTL.
https://www.youtube.com/watch?v=HFJ2PSujAeA

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


