Ter gelegenheid van de eindejaarsfeesten – hét 'Being Together'-moment bij uitstek –, lanceerde Ikea zijn eerste kerstspot, waarbij een stap verder gegaan wordt door interactief uit de hoek te komen. Tegelijk vereenvoudigt Ikea ook nog meer de toegang tot zijn producten dankzij Spott, een applicatie die het mogelijk maakt om producten in tv-programma’s automatisch te herkennen en kijkers toelaat om ze aan een voorkeurslijst toe te voegen of ze onmiddellijk te kopen. Initiative, onderdeel van IPG Mediabrands, werkte mee aan de ontwikkeling van de door DDB Brussels kerstspot - waarover we al eerder schreven.
Een ervaring die je kan ontdekken van 26 november tot 11 december op vtm, Q2, Vitaya, RTLtvi, Club RTL en Plug RTL.
https://www.youtube.com/watch?v=HFJ2PSujAeA
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]