We hadden het hier al over Tarmac. Ter herinnering: de RTBF lanceerde op 23 juni een nieuw medium, Tarmac, bedoeld voor millenials (15-25 jaar). Daarvoor werd een volledige nieuwe ruimte/studio opgericht in het gebouw van de RTBF. De inspiratiebron? Een mix tussen belgitude en Amerikaanse invloeden. De applicatie is beschikbaar sinds 28 juni en tijdens de zomerfestivals zal een reeks activatie-acties georganiseerd worden. Zo zal er op Couleur Café en Les Ardentes een gepimpte legertruck staan in de kleuren van Tarmac. De festivalgangers kunnen er genieten van gratis wifi (met als doel natuurlijk om de applicatie te downloaden), gratis cadeautjes en live shows van verschillende DJ’s.
En Tarmac heeft nu een partner, Ikea. Ikea koppelt de lancering van de hippe Spriddcollectie aan Tarmac. Ikea heeft met Tarmac een nieuwe speeltuin gevonden, zegt Miguel Aguza, country external communication manager bij Ikea België: 'Let the party start!"
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]