We hadden het hier al over Tarmac. Ter herinnering: de RTBF lanceerde op 23 juni een nieuw medium, Tarmac, bedoeld voor millenials (15-25 jaar). Daarvoor werd een volledige nieuwe ruimte/studio opgericht in het gebouw van de RTBF. De inspiratiebron? Een mix tussen belgitude en Amerikaanse invloeden. De applicatie is beschikbaar sinds 28 juni en tijdens de zomerfestivals zal een reeks activatie-acties georganiseerd worden. Zo zal er op Couleur Café en Les Ardentes een gepimpte legertruck staan in de kleuren van Tarmac. De festivalgangers kunnen er genieten van gratis wifi (met als doel natuurlijk om de applicatie te downloaden), gratis cadeautjes en live shows van verschillende DJ’s.
En Tarmac heeft nu een partner, Ikea. Ikea koppelt de lancering van de hippe Spriddcollectie aan Tarmac. Ikea heeft met Tarmac een nieuwe speeltuin gevonden, zegt Miguel Aguza, country external communication manager bij Ikea België: 'Let the party start!"
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]