IKEA geeft garantie op keukens, niet op gerechten

IKEA en DDB lanceren een nieuwe radiocampagne ter gelegenheid van Batibouw. In drie verschillende spots wordt duidelijk dat je meer op je keukens kan vertrouwen dan op je kookkunsten. Want op je keuken krijg je 25 jaar garantie. De garantie op succes achter het fornuis is een ander paar mouwen. In de spots horen we hoe uitdagend het is om een perfect gerecht te bereiden. Want een beetje te lang bakken of een beetje te veel kruiden kunnen een gerecht helemaal doen mislukken. Op je kookkunsten kan je dus niet vertrouwen, op de Metod-keukens van IKEA wel.
Credits
Client: IKEA Belgium
Client contacts: Peter Jongert, Charlotte Jaros, Coralie Vangeel, Damien Perry
Agency: DDB Brussels
Creative Direction: Kwint De Meyer
Creation: Jonas Caluwé & Jan Schoofs
Copy FR: Yannick Pringels
Strategy: Dieter Riemaeker, Jan Lammens, Fiona Boyle
Account Management: Melissa Bekaert, Sofie Hoorens
Radio production company: SonHouse
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]