Omdat #AlleBeetjesHelpen kiest IKEA voor een duurzame aanpak in haar laatste campagne en onthult het bedrijf een XXL-zeildoek uit gerecycleerde plastic flessen. Opgehangen aan de Meir in Antwerpen werd de 600m² grote banner gemaakt in samenwerking met de Belgische kunstenares Katrien Vanderlinden (Wonderwalls) en in een productie van Urban Media.
Na verwijdering krijgt de bache een tweede leven en wordt het gerecycleerd tot 500 uniek ontworpen kussenhoezen, die fauteuils, sofa's of ligstoelen een nieuwe look zullen geven. De kussenovertrekken kunnen gewonnen worden via de wedstrijd ‘Duurzamer leven’, door de IKEA Better Living-applicatie te downloaden. Om een van de kussenovertrekken te winnen, moeten de deelnemers in de app via allerlei kleine duurzame acties zoveel mogelijk punten verzamelen.
De campagne is zichtbaar tot eind maart en is het resultaat van de samenwerking tussen IKEA, Ogilvy Social Lab, Mindshare, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]