IKEA viert Glölande, de gelimiteerde collectie in samenwerking met de Antwerpse modeontwerper Walter Van Beirendonck, met een dynamische en originele actie die perfect past in het wereldbeeld van de ontwerper. Na een teasercampagne op enkele strategisch geplaatste 2m² borden in het centrum van Antwerpen, heeft IKEA op donderdag 26 mei de “Wondermooi-show” voorgesteld. Een show opgebouwd rond een thema met als enige wens de wereld mooier te maken. Voorbijgangers en reizigers ontdekken de nieuwe motieven en patronen van deze kersverse collectie dankzij een spektakel dat het unieke karakter van het station Antwerpen-Centraal onder de aandacht brengt.
De Glölande-collectie is eveneens te ontdekken op het digitale netwerk en op de 2m² borden in het station van Antwerpen-Centraal, en dit tot 30 mei.
De actie, die loopt van 17 tot 30 mei, is het resultaat van een samenwerking tussen Ikea, Initiative, Outdoor Services, DDB Brussels, DDMC, Publifer en Clear Channel. De collectie zelf is vanaf 7 juni beschikbaar in de winkel.
https://www.youtube.com/watch?v=Oqt8RbhURNg&feature=youtu.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]