IKEA steelt de show in het station van Antwerpen-Centraal

IKEA viert Glölande, de gelimiteerde collectie in samenwerking met de Antwerpse modeontwerper Walter Van Beirendonck, met een dynamische en originele actie die perfect past in het wereldbeeld van de ontwerper. Na een teasercampagne op enkele strategisch geplaatste 2m² borden in het centrum van Antwerpen, heeft IKEA op donderdag 26 mei de “Wondermooi-show” voorgesteld. Een show opgebouwd rond een thema met als enige wens de wereld mooier te maken. Voorbijgangers en reizigers ontdekken de nieuwe motieven en patronen van deze kersverse collectie dankzij een spektakel dat het unieke karakter van het station Antwerpen-Centraal onder de aandacht brengt.
De Glölande-collectie is eveneens te ontdekken op het digitale netwerk en op de 2m² borden in het station van Antwerpen-Centraal, en dit tot 30 mei.
De actie, die loopt van 17 tot 30 mei, is het resultaat van een samenwerking tussen Ikea, Initiative, Outdoor Services, DDB Brussels, DDMC, Publifer en Clear Channel. De collectie zelf is vanaf 7 juni beschikbaar in de winkel.
https://www.youtube.com/watch?v=Oqt8RbhURNg&feature=youtu.be
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]