IKEA viert Glölande, de gelimiteerde collectie in samenwerking met de Antwerpse modeontwerper Walter Van Beirendonck, met een dynamische en originele actie die perfect past in het wereldbeeld van de ontwerper. Na een teasercampagne op enkele strategisch geplaatste 2m² borden in het centrum van Antwerpen, heeft IKEA op donderdag 26 mei de “Wondermooi-show” voorgesteld. Een show opgebouwd rond een thema met als enige wens de wereld mooier te maken. Voorbijgangers en reizigers ontdekken de nieuwe motieven en patronen van deze kersverse collectie dankzij een spektakel dat het unieke karakter van het station Antwerpen-Centraal onder de aandacht brengt.
De Glölande-collectie is eveneens te ontdekken op het digitale netwerk en op de 2m² borden in het station van Antwerpen-Centraal, en dit tot 30 mei.
De actie, die loopt van 17 tot 30 mei, is het resultaat van een samenwerking tussen Ikea, Initiative, Outdoor Services, DDB Brussels, DDMC, Publifer en Clear Channel. De collectie zelf is vanaf 7 juni beschikbaar in de winkel.
https://www.youtube.com/watch?v=Oqt8RbhURNg&feature=youtu.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]