Ikea België heeft een nieuw mediabureau onder de arm genomen. De keuze was een keuze tussen vier bureaus, verdeeld over twee groepen: Group M en Dentsu Aegis. De eerste bracht Maxus en Mindshare in de strijd, de tweede Carat en Vizeum. En het was Mindshare dat aan het langste eind trok. De opdracht van Mindshare begint al op 1 januari, ter opvolging van Initiative."Initiative heeft mooi werk geleverd voor IKEA. We zijn samen tevreden over de gedane zaken," benadrukt Miguel Aguza, country external communication manager van IKEA België en sinds 15 december ook Advertiser Personality of the Year 1016. En hij voegt daaraan toe: "De uitdaging voor het nieuwe bureau is groot, maar het team van Mindshare is gemotiveerd en klaar om er samen met ons tegenaan te gaan."
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]