IKEA vindt zijn ritme met Virtue en Ogilvy Social.Lab

Crea / News

Op 7 september ging de nieuwe creatieve campagne van IKEA ‘Vind je ritme’ live in België. De campagne, bestaande uit TV, Online video, Social media, Print en Display, toont hoe eenieder, zelfs met de kleinste inspanning, een beter en duurzamer thuis kan creëren. Hoe? Eenvoudig, door jouw huis af te stemmen op jouw persoonlijk ritme met minimale aanpassingen, want…#allebeetjeshelpen. Kortom, een inspirerende campagne boordevol handige tips & tricks voor een duurzame thuis. Grégory Bauduin, country marketing manager IKEA Belgium: “Met de ‘Vind je ritme’ campagne laat IKEA zien hoe we kunnen helpen om van je huis opnieuw een thuis te maken door eenvoudige en betaalbare oplossingen te bieden die ook duurzaam zijn. Om duidelijk te maken dat ook kleine aanpassingen een groot verschil kunnen maken, hebben we bovendien de hashtag #allebeetjeshelpen geïntroduceerd, die het komende jaar de duurzame rode draad vormt in al onze communicatie.”

Vind je ritme is een grootschalige campagne waarvan de branding assets deels samen met andere landen (Denemarken, Finland, Noorwegen, Portugal en Zweden) en het creatieve bureau Virtue werden ontwikkeld. Creatief bureau Ogilvy Social.Lab Brussels heeft hierop voortgebouwd en de campagne gelokaliseerd met een originele, Belgische ‘Vind je ritme’ campagne als resultaat. De campagne bestaat uit TV, Online video, Social media, Print en Display. De tv-spot is sinds 7 september te zien op VTM, VTM2, VTM3 en VTM4, op RTL-TVI, Plug RTL, Club RTL en RTL Lëtzebuerg.