
Imagica, een branding & visual communication studio gevestigd in Hasselt, stond in voor de (re)branding van Taekwondo Vlaanderen voorstellen. “Het ‘kick-ass’ logo verwijst naar de typische taekwondo-gevechtsposes, heeft een link met de Koreaanse typografie, staat duidelijk voor de letter ‘T’ en heeft dankzij de krachtige zwart/wit kleurencombo een link met de zwarte gordel van de sport,” zegt Jeroen Broux van Imagica.

Imagica, opgericht in 2011, telt opvallend veel klanten in culturele en toeristische sector, zoals Stad Mechelen, Stad Hasselt, Stad Beringen, Stad Tongeren, Theater op de Markt (Provincie Limburg), Cultuurcentrum de Velinx, Cegeka en Jenevermuseum Hasselt.


Credits
Klant / Taekwondo Vlaanderen
Bureau / Imagica
Project / Rebranding
Opdracht / Logo design • Branding • Identity
Klant / Taekwondo Vlaanderen
Bureau / Imagica
Project / Rebranding
Opdracht / Logo design • Branding • Identity

Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]