Imagica krijgt taekwondolessen
Imagica, een branding & visual communication studio gevestigd in Hasselt, stond in voor de (re)branding van Taekwondo Vlaanderen voorstellen. “Het ‘kick-ass’ logo verwijst naar de typische taekwondo-gevechtsposes, heeft een link met de Koreaanse typografie, staat duidelijk voor de letter ‘T’ en heeft dankzij de krachtige zwart/wit kleurencombo een link met de zwarte gordel van de sport,” zegt Jeroen Broux van Imagica.
Imagica, opgericht in 2011, telt opvallend veel klanten in culturele en toeristische sector, zoals Stad Mechelen, Stad Hasselt, Stad Beringen, Stad Tongeren, Theater op de Markt (Provincie Limburg), Cultuurcentrum de Velinx, Cegeka en Jenevermuseum Hasselt.
Credits
Klant / Taekwondo Vlaanderen
Bureau / Imagica
Project / Rebranding
Opdracht / Logo design • Branding • Identity
Klant / Taekwondo Vlaanderen
Bureau / Imagica
Project / Rebranding
Opdracht / Logo design • Branding • Identity
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]