IMC Awards: Belgische BOA-winnaars op een rij

Vanavond was het feest ten kantore van Lielens. Het Brusselse bureau zette namelijk de deuren open voor Best of Activation Bar (of BOA Bar), een organisatie van ACC Belgium. Op het programma stond onder meer de bekendmaking van de BOA-cases die nu ook een Integrated Marketing Communication Award hebben gewonnen.
Air en Visit Brussels noemen zich ongetwijfeld de winnaars van de avond, met liefst driemaal Gold voor de campagne Callbrussels (Digital Communications, Direct 1:1 en Integrated Communication).
Al mag BBDO Brussels zich ook al de winnaar van de avond noemen, met eveneens driemaal Gold. Maar met nog ander eremetaal erbij. Het bureau kreeg een Gold Award voor de Personal Billboards die het bureau maakte voor JCDecaux (b2b). Het bureau kreeg er ook een Silver Award bij (Small Budget). Datzelfde BBDO viel ook twee Silver Awards (Direct 1:1 en Cause, Charity/Non-profit Marketing or Social) te beurt voor The Write Thing voor Parkinson Liga. Voor de Lidl Blend Test kreeg BBDO tweemaal Gold (b2b en Sponsorship/Joint Effort/Tie-in) en eenmaal Silver (Brand Building).
Nog mooi eremetaal was er voor Serviceplan Benelux: liefst driemaal Silver voor Break A Leg Dave voor Studio Brussel (Brand Building, Direct 1:1 en Small Budget).
These Days tot slot kreeg Silver voor Choices, een campagne voor de Yelo Play app van Telenet (Innovative Idea or Concept) en tweemaal Bronze (Direct 1:1 en Product Launch/Relaunch/Trial campaigns Belgium) voor diezelfde campagne.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]