Imperial inspireert met online platform

Crea / News

my_imperial_platform_dms_onlineImperial Meat Products bevestigde onlangs zijn toonaangevende positie in de Belgische vleesindustrie. In de marge van Tavola, de vakbeurs voor de fijne en verse voeding in Kortrijk, lanceerde het een online platform voor de slager-vakman. D’M&S verzorgde de product launch, het volledige communicatietraject én de ontwikkeling van het engagementplatform.

imperial_folders_2_nd_0

Op zondag 13 en maandag 14 maart ontving Imperial meer dan 300 slagers in het D-Hotel in Kortrijk. De producent van bekende charcuteriemerken zoals Aoste, Marcassou en Bistro had groot nieuws. Vorige maand verscheen al het eerste nummer van Smaakmakers, het informatiemagazine dat D'M&S voor de slager-vakman maakt. Eind maart valt het tweede in de bus. Maar die zondag en maandag ging de aandacht toch vooral naar de lancering van een andere innovatie. CEO Véronique Hombroekx hield bij de verwelkoming de spanning er nog in en lichtte de nieuwe koers toe die Imperial wil varen. Daarna toonde marketing manager Annelies Bleyenberg aan de hand van de resultaten van een consumentenonderzoek wat klanten vandaag van hun slager verwachten. Ten slotte was het tijd voor de primeur van de dag en onthulde field sales manager Anneleen Seys het gloednieuwe online platform My Imperial, ontwikkeld door D’M&S Online. Via deze toegankelijke community website (my.imperial.be) wil Imperial de slager-vakman belonen. Want voor elke bestelling krijgt hij ‘kroontjes’. Die kan hij dan sparen om deel te nemen aan evenementen en workshops. My Imperial informeert de slager-vakman over producten en regelgeving rond, bijvoorbeeld, allergenen. Het wil hem langs deze weg ook inspireren met recepten en decoratietips voor zijn winkel. De slager vindt er ook promotiemateriaal en kan er zijn bestellingen, 24/7, online doorgeven aan zijn grossier.