Inbound: when you gotta go, you gotta go


In 2016 organiseerde PUB een rondetafelgesprek rond native advertising. Zou deze manier van adverteren een jaar later voorbijgestreefd zijn? Nu content marketing duidelijk en geïntegreerd is, is het kwestie van het te gebruiken voor inboundmarketing (zoals Red Bull al jaren meesterlijk doet). Op initiatief van PUB en Rossel Advertising debatteerden enkele professionals over dit onderwerp. « Hoe kunnen we deze techniek uitleggen? » Stéphane Bouchez, ceo van Stratenet (een inboundmarketingbureau), legt uit wat dit vandaag verandert. « Marketingstrategieën doen normaal gewoon de acquisitie: de bezoeker naar de website lokken en AdWords, reclame, offline, programmatic en display voeden. And so what? De volgende stap is de leiding in handen nemen! Het doel van het spel is om de klant naar een volwassen aankoop te leiden. »
Het volledige artikel leest u in PUB Magazine.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


