In 2016 organiseerde PUB een rondetafelgesprek rond native advertising. Zou deze manier van adverteren een jaar later voorbijgestreefd zijn? Nu content marketing duidelijk en geïntegreerd is, is het kwestie van het te gebruiken voor inboundmarketing (zoals Red Bull al jaren meesterlijk doet). Op initiatief van PUB en Rossel Advertising debatteerden enkele professionals over dit onderwerp. « Hoe kunnen we deze techniek uitleggen? » Stéphane Bouchez, ceo van Stratenet (een inboundmarketingbureau), legt uit wat dit vandaag verandert. « Marketingstrategieën doen normaal gewoon de acquisitie: de bezoeker naar de website lokken en AdWords, reclame, offline, programmatic en display voeden. And so what? De volgende stap is de leiding in handen nemen! Het doel van het spel is om de klant naar een volwassen aankoop te leiden. »
Het volledige artikel leest u in PUB Magazine.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]