Inbox integreert AI in retailmarketing

Hoe AI te integreren om hyperpersonalisatie in de detailhandel te creëren? Dat is de vraag die ze zich bij Inbox stelden. Bedrijven zijn zich bewust van hun vertraging bij het personaliseren van hun klantrelatie. In 2018 heeft 79% van de managers en marketeers verklaard van plan te zijn om AI te gebruiken, en 86% wil er gebruik van maken om zich te richten op het leveren van meer relevante en gepersonaliseerde berichten aan consumenten. De revolutie is begonnen!
Maar zonder nieuwe technologieën is hyperpersonalisatie onmogelijk. Er zijn veel verschillende contactpunten die het gedrag van consumenten definiëren, maar alleen AI heeft het vermogen om deze te ontcijferen en te exploiteren. In zijn whitepaper legt Inbox uit waarom het precies nodig is om nieuwe technologieën op basis van kunstmatige intelligentie te integreren in marketingontwikkelingsprojecten.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


