Hoe AI te integreren om hyperpersonalisatie in de detailhandel te creëren? Dat is de vraag die ze zich bij Inbox stelden. Bedrijven zijn zich bewust van hun vertraging bij het personaliseren van hun klantrelatie. In 2018 heeft 79% van de managers en marketeers verklaard van plan te zijn om AI te gebruiken, en 86% wil er gebruik van maken om zich te richten op het leveren van meer relevante en gepersonaliseerde berichten aan consumenten. De revolutie is begonnen!
Maar zonder nieuwe technologieën is hyperpersonalisatie onmogelijk. Er zijn veel verschillende contactpunten die het gedrag van consumenten definiëren, maar alleen AI heeft het vermogen om deze te ontcijferen en te exploiteren. In zijn whitepaper legt Inbox uit waarom het precies nodig is om nieuwe technologieën op basis van kunstmatige intelligentie te integreren in marketingontwikkelingsprojecten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]