Inbox integreert AI in retailmarketing

Hoe AI te integreren om hyperpersonalisatie in de detailhandel te creëren? Dat is de vraag die ze zich bij Inbox stelden. Bedrijven zijn zich bewust van hun vertraging bij het personaliseren van hun klantrelatie. In 2018 heeft 79% van de managers en marketeers verklaard van plan te zijn om AI te gebruiken, en 86% wil er gebruik van maken om zich te richten op het leveren van meer relevante en gepersonaliseerde berichten aan consumenten. De revolutie is begonnen!
Maar zonder nieuwe technologieën is hyperpersonalisatie onmogelijk. Er zijn veel verschillende contactpunten die het gedrag van consumenten definiëren, maar alleen AI heeft het vermogen om deze te ontcijferen en te exploiteren. In zijn whitepaper legt Inbox uit waarom het precies nodig is om nieuwe technologieën op basis van kunstmatige intelligentie te integreren in marketingontwikkelingsprojecten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]