Indeed en 72andSunny zoeken een betere job voor een betere toekomst

Crea / News

Onze beleving van ‘werken’ is de voorbije jaren erg veranderd. En dat heeft niet alleen met de covid-pandemie te maken, we zien berichten over burn-out, over de opofferingen die ons werk vraagt, over de ontgoochelingen. Mensen zoeken naar een beter evenwicht tussen leven en werken. De jobbeleving is daarbij cruciaal. En dat wil Indeed in zijn nieuwe campagne benadrukken. Die vertelt hoe een nieuwe job het startpunt kan zijn van een mooiere toekomst. 

Nu we terugkeren naar het leven van voor de pandemie, is het tijd om nieuwe prioriteiten te leggen in de verhouding tussen leven en werken. De campagne, gemaakt door bureau 72andSunny, zoomt in op werkzoekenden die zich net op dat kruispunt bevinden. Indeed helpt hen om op een positieve manier te zoeken naar een baan die beter aansluit bij wat ze in de toekomst nodig hebben. Want Indeed gelooft dat beter werk een voorwaarde is voor een beter leven.

De eerste spot in deze campagne, ‘I Promise Myself’, toont een jonge moeder die opnieuw aan de slag wil, maar onder haar voorwaarden. Indeed helpt haar om een baan te vinden die daarbij aansluit, en werkgevers kunnen haar uitnodigen voor een gesprek.

Deze spot is vanaf nu in Vlaanderen te zien op televisie, online en op Youtube (met spots van 30, 15 en 6 seconden). Later dit jaar volgen andere spots binnen deze campagne. 

Credits

Brand: Indeed

Campaign: I Promise Myself

Agency:  72andSunny

Russell Lambrecht - Executive Creative Director, Indeed

Ashton Rose - Creative Director, 72andSunny

Simon Hall - Group Brand Director, 72andSunny

Kayla Moe - Snr Brand Manager, 72andSunny

Cliona Hayes - Director, Global Brand, Indeed

Peter Nolan - Senior Manager, Global Brand and Advertising, Indeed

Production Company: Love Song Productions

Rodney Passe: Director

Grace Campos: Producer