Vijf van de zes Belgische creative directors die geselecteerd werden voor de Cannes Lions Jury en een delegatie van de Young Dogs zullen hun opwachting maken op St-Canneke; hét event waar je op woensdag 29 juni alles te weten komt over de nieuwe trends en beste cases van het Cannes Lions Festival dat de week voordien plaats vindt.
Iwein Vandevyver (Lucy) stelt het beste werk uit de Design-categorie voor; Jeroen Bostoen (TBWA) maakt een selectie van de strafste cases in Outdoor; Geoffrey Hantson (Happiness) maakt opnieuw zijn opwachting, deze keer voor de categorie Direct; Laura Deknock (mortierbrigade) brengt het de sterkste werk op vlak van PR mee en Philippe Fass zet zijn beste beentje voor in de categorie Brand Experience & Activation. Manuel De Vos en Jarne Eetesonne (De Vloer) maken het palmares compleet met wat hen als young Dogs het meest is opgevallen in deze Cannes editie.
En dat alles overgoten met heerlijke cocktails, een zomerse BBQ en zalig muziek op het strand van St-Anneke. Dat is St-Canneke. Nog snel inschrijven voor St-Canneke doe je hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]