Warmlopen voor ACC’s St-Canneke?

Awards / Cannes Lions / Crea / Media / News

Vijf van de zes Belgische creative directors die geselecteerd werden voor de Cannes Lions Jury en een delegatie van de Young Dogs zullen hun opwachting maken op St-Canneke; hét event waar je op woensdag 29 juni alles te weten komt over de nieuwe trends en beste cases van het Cannes Lions Festival dat de week voordien plaats vindt.

Iwein Vandevyver (Lucy) stelt het beste werk uit de Design-categorie voor; Jeroen Bostoen (TBWA) maakt een selectie van de strafste cases in Outdoor; Geoffrey Hantson (Happiness) maakt opnieuw zijn opwachting, deze keer voor de categorie Direct; Laura Deknock (mortierbrigade) brengt het de sterkste werk op vlak van PR mee en Philippe Fass zet zijn beste beentje voor in de categorie Brand Experience & Activation. Manuel De Vos en Jarne Eetesonne (De Vloer) maken het palmares compleet met wat hen als young Dogs het meest is opgevallen in deze Cannes editie.

En dat alles overgoten met heerlijke cocktails, een zomerse BBQ en zalig muziek op het strand van St-Anneke. Dat is St-Canneke. Nog snel inschrijven voor St-Canneke doe je hier